5 Tendințe de marketing vizual care vor domina in 2016

Publicat pe Publicat în Marketing Online, Webdesign

Marketing-ul prin continut a ajuns sa fie principala preocupare a companiilor care au ca spatiu de desfasurare mediul online, taramul pe care cererea si oferta se intalnesc cel mai adesea in timp real. Fiind privit drept o oportunitate eficace de a tine un dialog sustinut cu clientii, directorii de marketing au ajuns la concluzia ca, mai exact, marketing-ul vizual este o directie optima in care sa investeasca, in conditiile in care ultimele studii de piata au relevat tendinta internautilor de a vizualiza un videoclip in detrimentul genericului scroll pe diagonala intr-un text de mii de caractere.

La finele anului 2015 s-a concluzionat la nivel global faptul ca marketingul prin continut a fost o modalitate optima de fidelizare a vechilor clienti, respectiv de atragere si castigare a increderii celor noi. Anul 2016 se preconizeaza a fi un an si mai plin de evenimente favorabile pentru cei care intentioneaza sa isi duca planul de afaceri la un cu totul alt nivel prin strategii de marketing vizual.

   Previzuni favorabile pentru cresterea continutului video in 2016 – lucru datorat in mare parte cresterii exponentiale a upload-ului constat pe YouTube, care a ajuns sa fie al doilea cel mai populat motor de cautare din lume, dupa Google si reteaua de socializare Facebook, mizandu-se pe accesarile internautilor, unele video-uri putand ajunge chiar la mai multe miliarde de vizualizari zilnice.

   Conversita traficului – din ce in ce mai multe site-uri si bloguri ajung sa isi redirectioneze vizitele catre v-bloguri si canale de YouTube. Asa-numita tehnica „call to action” reprezinta de fapt conversita traficului traditional printr-un mesaj video cu scopul generarii de noi followeri care aduc trafic nou si vizite constante, ceea ce inseamna bani castigati din trafic internautic.

   Conversia continutului scriptc – aceste tendinte noi de marketing digital nu descurajeaza site-urile cu vechime, care pana acum si-au centrat atentia strict pe continutul scriptic, caci acestea vor avea de asemena posibilitatea de conversie continut video, deci nimic nu este pierdut, din contra, orice detineti pana in prezent se va putea modifica si se va prezenta intr-o maniera noua, mai populara la publicul care prefera continutul video.

   Clipuri video pe Home Page – tendinta generala e aceea de trecere de la anostele descrieri corportatiste la video-uri care sa prinda la public si care sa-l determine pe acesta nu doar sa navigheze pe site, dar ca ulterior sa si revina cu o relativa constanta. Cel mai bun impact l-ar avea astfel un URL pe care vom regasi ca Pagina de Acasa a unui site care sa contina content video.

   Pagina de About si Paginile de produse – vor avea de asemenea si ele schimbari la nivel de design, adica se va incerca si aici sa se lucreze la linia de cod a site-urilor care vor dori in principal sa isi prezinte produsele si scopurile organizationale. Altfel spus, detinatorii de site-uri, in vederea cresterii numarului de tranzactionari, vor simplifica procesul de cautare al potentialilor clienti prin indicarea acestora la nivel cat mai simplist a caracteristicilor produselor ventabile. Mai mult, tot sub forma de continut video, se vor face si recomandari in conformitate cu pattern-ul remarcat a fi cautat pe site de catre internautii interesati.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *