6 Tactici neexploatate pentru traficul catre continutul dumneavoastra

Publicat pe Publicat în Uncategorized

Care este primul lucru pe care il faceti cand publicati o noua postare pe blog sau un alt tip de continut? Il ditribuiti pe retelele social media, nu? Poate chiar investiti in anumite anunturi pentru a ajuta la cresterea traficului? Asa cum am analizat recent, sa ai un plan de promovare a continutului eficient si scalabil, este esential. Intr-o lume in care exista atat de mult zgomot in acest domeniu, care sunt metodele de varf care sa va ajute sa obtineti traficul de care aveti nevoie pentru a va ajuta afacerea sa creasca?

Verificati aceste tactici si incercati sa adaugati cateva dintre ele in strategia dumneavoastra de distribuire.

 

            Sponsorizati buletine informative

Multe companii trimit membrilor sai buletine informative regulate prin e-mail – cel mai adesea saptamanal sau lunar. La fel cum folosesc continut in profilurile lor de social media, acestia opteaza pentru continut pentru a le oferi cititorilor mai multa valoare, fara a trebui sa investeasca mai mult in crearea propriilor resurse originale. Prin gasirea de buletine de stiri cuantificate, care ies catre o audienta asemanatoare sau potrivita cu dumneavoastra, va puteti oferi sa o sponsorizati, oferind editorului un impuls de venit, in schimbul unei anumite expuneri la piata tinta.

Ati putea petrece ore in cautarea buletinelor informative corecte de e-mail, dar ThePear.co este un serviciu care iti va economisi o tona de timp. Desi va va costa 5 $ / luna, veti avea acces la o baza de date vasta de informatii de contact pentru newsletter-urile de e-mail care cauta in mod activ agenti de publicitate. Baza de date este in continua crestere si include continut intr-o varietate de nise active.

 

            Puneti intreaga companie sa distribuie continutul dumneavoastra

 

Fara amplificare, va veti chinui sa castigati teren pe social media. Avand in vedere modificarile recent anuntate in algoritmul Facebook Page, nu este la fel de simplu ca postarea de informatii utile pe pagina dumneavoastra sa si placa oamenilor. Acum, comentariile si distribuirile sunt esentiale pentru ca continutul dumneavoastra sa apara in noutati.

Cine va cunoaste compania mai bine decat dumneavoastra? Cei care lucreaza acolo cu tine! Obtinerea implicarii angajatilor dumneavoastra in partajarea continutului dumneavoastra nu numai ca ajuta partea de promovare a lucrurilor, dar poate, de asemenea, ajuta membrii echipei dumneavoastra sa-si stabileasca propria urmarire, credibilitate si incredere in audienta lor. Angajarea programelor de advocacy nu poate fi pornita peste noapte. Daca doriti ca acestia sa aiba succes, trebuie sa cercetati, sa planificati, sa educati echipa si sa oferiti platforma si instrumentele potrivite pentru a face treaba.

Utilizarea unui instrument precum Smarp poate face mult mai usor procesul de creare si implementare a unui program de advocacy pentru angajati in cadrul companiei dumneavoastra. Cu o stire noua centralizata, puteti adauga continutul pe care doriti ca membrii echipei dumneavoastra sa-l partajeze retelelor sociale. Angajatii pot face clic si pot adauga propriul comentariu, chiar si pentru a programa posturile in avans. Caracteristicile de game-ificare incorporate permit, de asemenea, angajatilor sa concureze intre ei pentru a-i motiva sa participe.

 

            Construiti un public mesager pentru marca dumneavoastra

Facebook Messenger este una dintre cele mai populare platforme de mesagerie disponibile astazi – si oamenii o pot folosi chiar daca nu utilizeaza Facebook in sine. 1,3 miliarde de oameni folosesc Facebook Messenger, alaturi de aproape 20 de milioane de pagini.

Un chatbot este un sistem simplu prin care publicul dumneavoastra poate interactiona prin intermediul textului. Puteti sa pastrati lucrurile la fel de simple ca si raspunsurile automate de baza cu informatii despre starea comenzii sau puteti sa le faceti la fel de complexe ca o conversatie cu suporturi media interactive, sfaturi, instructiuni si tranzactii. Utilizati chatbot-urile pentru a partaja continutul pe care publicul dumneavoastra doreste sa-l pastreze pe langa tendintele si stirile din industrie. Utilizati-le pentru a directiona publicul spre continut de pe site-ul dumneavoastra web. Utilizati-le ca parte a strategiei dumneavoastra de distributie a continutului si pentru a oferi continut personalizat. Puteti simplifica procesul cu platforma Chatfuel, care accepta integrarea usoara cu mii de surse de date, permitandu-va sa trimiteti in mod automat mesaje relevante ale membrilor de audienta cu aceleasi resurse de continut pe care abonatii dumneavoastra de e-mail sau follow-erii dumneavoastra le pot vedea.

 

            Implicati-va in comunitatile relevante

Multe strategii de marketing implica utilizarea grupurilor si a comunitatilor – fie prin intermediul grupurilor Facebook, Skype, LinkedIn sau Google+. Un instrument mai recent, comunitatile Slack sunt disponibile in toate formele si dimensiunile pentru o serie de nise si industrii. Participarea activa in multe dintre aceste grupuri va ofera acces la noi segmente de public cu care sa va impartasiti informatiile. Cu toate acestea, exista o diferenta intre spam-urile implicate activ si direct. Alaturati-va, prezentati-va si oferiti o valoare conversatiei inainte de a va aloca propriul continut sau servicii. N-ai idee de unde sa incepi? Intra pe Google si vei gasi liste de grupuri Slack din care poti alege.

 

            Oferiti notificari push pentru publicul dumneavoastra

O notificare push pe desktop este similara cu o notificare pe care o primiti pe smartphone, dar in schimb se gaseste in browserul unui utilizator sau pe desktop-ul acestuia. Deoarece lucreaza pe site-uri in loc de aplicatii, ele pot fi accesate de toate dispozitivele. Si pentru ca oferiti, cei interesati pot alege sa le primeasca, in timp ce cei care nu sunt, nu trebuie sa se inscrie. Deoarece utilizarea desktop-ului reprezinta inca aproape jumatate din intreaga utilizare a internetului de pe glob, aceste notificari push pot fi o modalitate excelenta de a genera trafic.

AimTell este un serviciu de notificare push care functioneaza pe un numar de browsere, inclusiv Chrome, Firefox, Safari si Opera. Functioneaza daca persoana se afla pe versiunea desktop sau mobila a browserului. Este nevoie doar de cateva linii de cod JavaScript pentru a fi instalate si exista pluginuri Shopify si WordPress pentru utilizatorii care utilizeaza aceste platforme. Trimiteti notificari push catre abonati si pastrati legatura.

 

            Sponsorizeaza sau apari ca invitat la un podcast

In ultimii noua ani, numarul americanilor care asculta podcasturile aproape s-a dublat. In plus, se estimeaza ca numarul va continua sa creasca in viitorul apropiat. Un studiu al Podcasting Audit indica faptul ca agentii de publicitate ar trebui sa cheltuiasca jumatate de miliard de dolari pe anunturile podcast in 2020 ca rezultat al acestei cresteri. Gasirea unui podcast (sau a mai multor) pe care publicul dumneavoastra il asculta, si fie platesti pentru reclama sau apari ca si invitat, va poate face expunerea sa genereze mai mult trafic pentru continutul dumneavoastra. Pentru a gasi podcast-uri care ar putea fi interesate de sponsorizare, va recomandam sa consultati Midroll, o piata care permite cumparatorilor media sa gaseasca podcast-uri relevante. Platforma functioneaza cu o varietate de podcasteri in numeroase nise, cu noi talente adaugate in mod regulat.

 

            Gandeste „outside the box”

Folosind oricare dintre aceste tactici sau o combinatie a acestora ar trebui sa va aduca un flux continuu de trafic din surse noi. In timp ce este posibil sa nu deveniti o senzatie peste noapte, lucrul cu aceste tactici si canale de promovare a continutului in strategia dumneavoastra de marketing online va poate ajuta la cresterea in lunile si anii urmatori.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *