Conversii In E-Commerce

Publicat pe Publicat în Uncategorized

Fiecare detinator al unei afaceri online cu siguranta doreste sa afle cum poate vinde usor si rapid si mai mult online, cum sa isi creasca numarul de clienti sau cum sa vanda cele mai scumpe produse cu investitii minime. Toate acestea tin insa de macro conversii. Procesul de cumparare presupune un intreg ciclu de cumparare, bazat pe 3 stadii: constientizare, scop si achizitie.

Conversii in E-Commerce

 

In momentul in care ai un site acesta trebuie sa fie corect construit si trebuie desigur sa te implici la maxim in popularea acestuia cu informatii si, desigur, prin orice maniera, trebuie sa depui efort pentru a creste performantele acestuia. Clientii tai trebuie sa gaseasca in magazinul tau toate informatiile despre produsele pe care vor sa le cumpere de la tine, produsele trebuie sa fie corect prezentate, intr-un mod unic si pe intelesul tuturor.

Optimizarea De Conversii – a devenit un subiect foarte mediatizat, insa in aceasta situatie este vorba mai mult de optimizarea de micro conversii, care duc la generarea de vanzari.

Micro Conversii In E-Commerce – in prezent nimeni nu mai cumpara un produs fara sa se informeze din toate sursele posibile despre el, de la specificatii tehnice, review, pret, modalitati de cumparare si pana la modul de utilizare, garantie, plata, returul produsului etc. Tot acest timp petrecut in site, numarul de pagini vizitate, vizitarea anumitor pagini din site intra in zona de micro conversii. Si interactiunea vizitatorilor tai cu prezenta ta in mediul online, (Like la pagina ta de Facebook, follow la contul de Twitter, abonarea la newsletter si adaugarea produsului in cos etc. ) intra in aceeasi categorie.

Optimizarea micro conversiilor se poate face foarte simplu daca magazinul tau are aceste informatii le vedere, design-ul magazinului tau transmite ceea ce doresti sa faca vizitatorii tai in site, clientul tau ajunge la produsul dorit foarte repede. Practic este important doar sa faci masuratorile corect, sa interpretezi datele si sa optimizezi unde crezi ca ai nevoie.

 

  • Incearca sa-ti readuci vizitatorii in site prin remarketing si newsletter sau prin postarile de pe pagina din Facebook, Twiter, etc.
  • Incurajeaza potentialii clienti sa viziteze mai multe pagini din magazinul tau prin afisarea produselor. In functie de profilul clientilor tai, poti face afisari in functie de brand sau pret pentru alte produse.
  • Foloseste corect optiunile de social share – este un plus pentru afacerea ta ca utilizatorii sa poata distribui produsele tale si sunt magazine online la care lumea interactioneaza destul de mult din acest punct de vedere.
  • Colecteaza inteligent informatiile celor interesati de produsele tale,
  • Focalizeaza-te pe cei care au adaugat produsele tale in cos si nu au finalizat achizitia, deoarece acestia sunt poteniali cumparatori,
  • Scrie pe blog – vizitatorii care ajung in magazinul tau online prin intermediul articolelor tale viziteaza un numar mai mare de pagini.

 

Exista multe elemente si aspecte care trebuie monitorizate si imbunatatite pentru a creste vanzarile unui magazin online si fiecare particica are rolul ei si practic contribuie considerabil in tot acest proces.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *