Deko Doors, o poveste de succes din portofoliul Pro Digital Media

Publicat pe Publicat în Blog

La sfârșitul anului 2012, Deko Doors se afla într-un moment al schimbărilor. Deși experiența companiei pe piața ușilor interioare din România măsura mai bine de un deceniu, prezența brandului în mediul online era aproape nulă. Devenise evident că sosise momentul creerii unei strategii pentru acest canal de comunicare. Managementul companiei a luat atunci decizia de a acorda mai multă atenție domeniului promovării online, echipa Pro Digital Media fiind aleasă pentru a duce la capăt această însărcinare.

Ce strategie de marketing am aplicat?

Evident, primul pas în această direcție a fost făcut prin crearea noii identități vizuale Deko Doors, apoi a catalogului de produse. Concomitent, am început dezvoltarea unei platforme web care să servească drept canal principal de marketing online. Fiind unul din primii clienți ai Pro Digital Media, Deko Doors a beneficiat de toată atenția și timpul nostru disponibil, drept pentru care în scurt timp am dezvoltat și alte direcții de dezvoltare:

  • copywriting & content marketing;
  • servicii de PR;
  • campanii Adwords;
  • newsletter;
  • optimizare pentru motoarele de căutare (SEO).

Rezultatele obținute

Rezultatele nu au întârzit să apară; în scurt timp Deko Doors ocupa locuri fruntașe în motoarele de căutare, pentru o serie de cuvinte cheie importante precum: „uși interior”, „uși Germania”, „uși ieftine”, cuvinte cheie direct relaționate cu produsul pe care-l comercializa compania: uși de calitate din import, la un preț extreme de convenabil pentru clientul final.

Evident, aceasta a condus la o creștere fulminantă a vânzărilor – telefoanele au început să sune, numeroși clienți din toată țara menționând că au auzit de brandul Deko Doors prin intermediul site-ului, a motoarelor de căutare sau a rețelelor sociale. Vânzările au înregistrat o creștere lunară de 10-15%. Astfel, s-a impus în scurt timp extinderea rețelei teritoriale: magazinelor din orașele Mediaș și Cluj Napoca adăugându-li-se noi filiale în București, Brașov și Satu Mare și noi membri în echipa de vânzări.

În prezent, suntem extrem de încrezători privind strategia pe care o avem în aplicare pentru Deko Doors – ca rezultat al strădaniei noastre, numărul comenzilor companiei s-a dublat în decursul unui an, iar noile produse care vor fi aduse în curând pe piață de către Deko Doors nu vor face altceva decât să accentueze tendința de creștere. Suntem ferm convinși că deși internetul e cel mai dinamic mediu de comunicare, vom reuși să ținem pasul și să continuăm să furnizăm rezultate de excepție.

Experiența suplimentară dobândită în cursul acestui proces ne-a ajutat să ne îmbunătățim oferta de servicii de marketing online pe care o oferim clienților noștri. Credem că putem crea și alte povești de succes similare cu povestea Deko Doors; de aceea, abia așteptăm să discutăm mai multe despre afacerea ta și modul în care putem să te ajutăm în privința comunicării pe internet!

sursă foto: Flickr

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *