Pro Digital Media – de la o idee bună la o poveste de succes

Publicat pe Publicat în Blog, Marketing Online, Social Media Marketing

După cum probabil aţi observat, site-ul Pro Digital Media a îmbrăcat “haine” noi, schimbare despre care vă spuneam încă de acum câteva luni. Această schimbare reflectă dorinţa noastră de a vă arăta şi la nivel de interfaţă progresul pe care l-am parcurs de-a lungul timpului în ceea ce priveşte abordarea noastră referitor la campaniie de promovare pe care le dezvoltăm în cadrul agenţiei.

Suntem convinşi că am ajuns la punctul în care putem oferi cele mai bune formule şi strategii pentru orice tip de afacere. Abordarea noastră constă în simplitate şi în flexibilitate. Noi nu îţi vom spune că ai nevoie de o mulţime de artificii şi “înflorituri” care în fapt nu îţi vor aduce nici un beneficiu, ci primul pas pe care îl vom face va fi să identificăm exact care sunt nevoile tale şi care este cea mai simplă cale prin care poţi ajunge la clienţii tăi.

Nu suntem nici genul de agenţie care “ştie tot” şi care nu vrea să audă părerile tale. Noi credem foarte mult într-o relaţie de colaborare cu clienţii, ceea ce înseamnă că nu ne împărţim în două baricade: noi şi voi. Noi dorim să formăm o echipă, iar acest lucru presupune ca atunci când tu ai o idee, noi să îţi oferim feedback-ul bazat pe experienţa noastră, să analizăm lucrurile împreună şi să alegem opţiunile care să fie în avantajul tău.

Pentru a putea oferi clienţilor noştri toate serviciile necesare unui brand sau ca să îi ajutăm să creeze acest brand, agenţia noastră este structurată pe mai multe departamente care colaborează împreună pentru un scop final.

Suntem o echipă formată din oameni care nu numai că lucrează împreună, dar se şi completează reciproc indiferent despre ce proiect este vorba. Pentru noi, cele mai importante sunt ideile care stau la baza fiecărui nou proiect. Cea mai mare provocare, dar şi ce ne place cel mai mult să facem este să transformăm ideile în concepte care pot fi aplicate cu succes şi care constituie bazele unei prezenţe puternice atât în mediu ofline, cât şi în mediul offline pentru clienţii noştri. O idee bună poate transformată într-un mesaj de impact, care să transmită într-adevăr ceva. Nu este destul să fii prezent peste tot netransmiţând de fapt nimic, trebuie să te diferenţiezi, să fii unic, să fii ceea ce se numeşte o “autoritate” în domeniul tău.

De exemplu, dacă afacerea ta se bazează pe o nişă mai puţin accesibilă unui public larg, ce e de făcut? Unul dintre clienţii noştri este dezvoltator de software pentru companiile din domeniul extracţiilor de petrol şi gaze. Ca şi strategie de conţinut ne-am axat în special pe prezentări de produs relevante, cu exemple de aplicatibilitate, dar şi pe articole din domeniul business, care reprezintă o sursă de interes pentru cei care lucrează în cadrul marilor companii şi al corporaţiilor. În ceea ce priveşte social media, am ales reţele folosite în special în scop profesional, cum sunt LinkedIn şi Google + (într-o oarecare măsură).

Găsirea celor mai bune canale de transmitere a mesajelor diferă de la client la client, aşa cum am procedat în alt caz în care am elaborat o strategie pentru un nou dispozitiv folosit în colorarea părului în saloanele de coafură de către hairstylişti. Aici am ales să ne axăm pe sfaturi şi noutăţi din domeniul colorării şi a îngrijiri părului, ultimele trenduri şi recomandări. Fotografiile joacă un rol important în prezentarea unui astfel de produs, aşa că am ales şi o reţea socială axată pe fotografii, adică Pinterest.

În ceea ce ne priveşte, ce ne face pe noi unici este componenta umană. Suntem dedicaţi 100% muncii noastre şi nu ne este teamă de provocările pe care trebuie să le înfruntăm. Nu ne spunem niciodată că ceva nu poate fi îndeplinit, ci stabilim care este cea mai bună abordare.

Nu există o reţetă perfectă pe care să o urmăm. Fiecare client are nevoie de propria sa strategie de marketing, începând cu elementele de design şi construcţia unui website şi terminând cu modul de elaborare al conţinutului şi canalele prin care acesta să fie transmis mai departe.

Noi ştim exact cum ne dorim să fie parcursul nostru în viitor. Tu ştii? Dacă simţi că ai o idee bună şi vrei să o pui în practică, te vom ajuta în demersul tău şi ne vom asigura că această idee nu este una care să se irosească. Împreună, vom face ca ideile tale să fie transpuse în realitate.

Foto: loyalzoo.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *