Promovare SEO

Publicat pe Publicat în Blog

Promovarea SEO porneste de la stabilirea obiectivului, adica depasirea concurentei si cresterea si dezvoltarea afacerii dumneavoastra. Se incepe cu evaluarea comparativa a concurentei actuale si cercetarea cuvintelor cheie. Aceasta cercetare are la baza relevanta acestora in domeniul de activitate, volumul de trafic pe care il vor aduce catre website, dar si cuvinte bazate pe cele mai recente trend-uri/servicii/produse.

Importante sunt de asemenea si cuvintele cu o rata mare de conversie, menite sa asigure rentabilitatea investitiei. Pasii urmatori ar fi analiza deficitelor, selectionarea frazelor cheie si contorizarea lor.

Urmatoarea secventa in promovarea SEO, dupa ce au fost stabilite cuvintele cheie, este includerea in index-ul motoarelor de cautare si acoperirea lor. Vom incepe prin a include website-ul in motoarele de cautare si directoarele de afaceri, identificarea si contorizarea precisa a numarului de link-uri, detectarea celor deteriorate si repararea lor cu ajutorul consolei Google Webmaster Tools, dar si evaluarea activitatii indexarii robotilor Google prin folosirea de Robots.txt. Strategia domeniului este pasul urmator, pas ce include abordarea pentru a construi continut, inclusiv variante de domeniu, sub-domeniu si geo-locatie. Aici o mare pondere au prospetimea continutului, identificarea continutului duplicat si velocitatea link-urilor, indexarea de continut dinamic, inclusiv probleme legate de rescrierea URL-urilor si sesiunea id-urilor.

Optimizarea On-Page este urmatoarea secventa. Vom face website-ul „prietenos” cu motoarele de cautare, includerea cuvintelor cheie in paginile de internet si schimbarea saturatiei acestora la o densitate de 2 – 3 %, necesar pentru a fi clasat in top 10, modificarea si optimizarea celor mai importante zone din codul sursa al website-ului.

Etapa finala in promovarea SEO este construirea de link-uri puternice (interne si externe). Obtinerea de numere masive de „link-uri referale” relevante a devenit unul din focusurile principale in strategia SEO. Va fi ales un amestec ideal de optiuni de construire a link-urilor pentru a avea un plan de durata pentru intoarcerea investitiei si un website cu rang inalt. Metodele pentru obtinerea acestor rezultate sunt: includerea in directoarele de afaceri, publicarea de articole in directoarele de afaceri, includerea pe site-uri sociale, opinii pe blog-uri si forum-uri, link-uri partenere, management de blog corporativ, social bookmarking, social news, comunicate de presa.

Rezultatul promovarii SEO inseamna mai mult trafic targetat, mai multi clienti (direct interesati de produseles si/sa serviciile afacerii dumneavoastra) direct de pe prima pagina a motoarelor de cautare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *