google update 2016

Update-uri Google din 2016

Publicat pe Publicat în Content Marketing, Marketing Online, Optimizare SEO

Industria SEO a cunoscut si inca cunoaste o dezvoltare destul de mare pe piata industriala si periodic se concentreaza pe crearea de update-uri relevante pentru acest domeniu.
In 2016 au existat o serie de noutati si update-uri majore SEO Google, acest an fiind unul destul de bun in obtinerea unor rezultate din ce in ce mai bune in cazul optimizarii SEO. De la an la an acest proces devine din ce in ce mai complex, necesitandu-se corelarea unui numar mai mare de informatii pentru cresterea traficului precum si a vizibilitatii de tip Google organic non brand, acest motor de cautare punand foarte mult accent pe extragerea de date din site-uri pentru a oferi o gama mai vasta si variata in cazul paginilor de rezultate, in acest caz utilizarea microfoanelor avand un rol tot mai important.
Update-uri de algoritm Google in 2016
• Utilizarea atributului „no follow” ar fi de un real ajutor in gestionarea de craw budget, in cazul site-urilor de cel putin 100k pagini. Acest aspect a fost mentionat pe Twitter de catre gary Illyes din staff-ul Google, insa mai multe informatii strict pe acest subiect vor fi oferite intr-un viitor articol.
• Inginerul Google John Muller, a postat pe YouTubeun video in care oferea o prezentare ampla si concise despre ceea ce presupune din punct de vedere SEO internationalizarea corecta a unui website. Pe viitor s-a promis un material care sa cuprinda in detaliu teme precum procesarea datelor, canonicalizarea URL-urilor, „hreflang”, definrea locatiei, etc.
• Intr-o postare pe Google+, Aaron Bradley a specificat, cu exemple concrete, ca motorul de cautare va fi capabil de a suporta microfoane pentru produse in Image Search. Au fost oferite chiar si exemple cu trimitere la paginile cu informatiile aferente.
• In urma unei discutii pe Twitter s-a ajuns la concluzia ca Google a decis sa extinda suportul tehnologiei AMP, insa pana la acest moment informatia nu a fost confirmata. In caz de concretizare se va pubica una rticol detaliat in cadrul blogului DWF.
• Desi proprietarii de site-uri au specificat in nenumarate randuri ca aplicarea procedurii de migrare SEO nu este necesara deoarece link-urile noi sunt asemanatoare daca nu char identice cu cele noi, in realitate acest aspect ar putea fi chiar necesar. In caz de migrare a unui site pe o structura de URL similara insa nu identica celei vechi, noile adrese nu vor prelua autoritatea SEO a celor anterioare, chiar daca din multe puncte de vedere sunt asemanatoare.
• In august 2016, Google a anuntat official ca din 10 ianuarie 2017 penalizarea pentru site-urile ce afiseaza bannere full screen in versiunea mobil va intra in vigoare. Vor fi insa si exceptii precum in cazul afisarii unor informatii legale, al bannere-lor ce folosesc un spatiu rezonabil al ecranului sau afisarea formularului de autentificare.
• In luna mai 2016, in vederea accesarii datelor agregate din Search Console, Google a introdus posibilitatea gruparii a mai multor proprietati din acesta.
• Luna decembrie 2016 a fost luna cu un nmar destul de mare de update-uri. In data de 3 decembrie 2016, motorul de cautare Google a extins suportul pentru date structurate specifice cartilor, oferind totodata si exemple de implementare. In data de 15 decembrie 2016, s-a anuntat un update cu variatii semnificative in SERP’s conform Algoroo, SERP Metrics si Mozcast, informatie ce nu a fost insa confirmata de Google. Inginerii Google John Mueller si Gary Illyes au specificat ca operatorul “link” ce se foloseste in Google Search nu ofera rezultate concludente si ca nu exista o penalizare pe care Google ar aplica-o unui site, daca acesta nu ofera linkuri externe.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *